Pre ubytovateľov
![Rekreačné poukazy: Čo znamenajú v praxi pre ubytovateľov?](https://images.hauzi.com/700/xp/kwuo9gxp.jpg)
Čo vlastne rekreačné poukazy predstavujú a čo znamená ich zavedenie do praxe pre ubytovateľov? Spájajú sa s nimi nejaké povinnosti? Ako by mali ubytov
![Čo robiť, ak máte emaily v Spame a v Reklamách?](https://images.hauzi.com/700/2k/kwun8y2k.jpg)
Čoraz častejšie dostávame od Vás odozvu, že máte e - maily (rezervácie, dopyty, faktúry a iné správy) z nášho portálu v Gmaile pod priečinkom Spam ale
![Majte kalendár obsadenosti stále pri sebe!](https://images.hauzi.com/700/fn/kwun7xfn.jpg)
Prinášame Vám jednoduchý návod na to, ako si ľahko a rýchlo stiahnete aplikáciu admina stránky UbytovanieNaSlovensku.eu do telefónu. Majte kalendár ob
![Aký je Váš ideálny klient?](https://images.hauzi.com/700/ub/kwun2zub.jpg)
Väčšina ľudí odpovedá, že ten čo zaplatí. S tým sa samozrejme nedá nesúhlasiť. Na druhej strane určite ste zažili aj takých klientov, ktorým by ste sa
![Ako bez veľkých investícii získať viac hostí? Začnite používať databázy.](https://images.hauzi.com/700/jw/kwun2ojw.jpg)
V tomto článku si v krátkosti povieme: Ako premeniť nezáujem klienta na záujem. Ako pracovať s databázou klientov a pomocou nej získať ešte viac pobyt
![Prečo zverejňovať naše reklamné materiály?](https://images.hauzi.com/700/c5/kwumysc5.jpg)
Určite ste si všimli, že našu reklamnú plachtu nájdete na kúpaliskách, lyžiarskych strediskách a TOP atrakciách na Slovensku. Touto formou sa snažíme
![Ako sa orientovať v admine?](https://images.hauzi.com/700/8e/kwumf68e.jpg)
V tomto článku Vám prinášame postup, ako sa prihlásiť k editácii Vášho objektu na stránke www.UbytovanieNaSlovensku.eu a oboznámime Vás so všetkými mo
![Prečo predaj cez telefón funguje lepšie ako mailová komunikácia?](https://images.hauzi.com/700/cu/kwum2jcu.jpg)
Myslíte si, že vo chvíli keď sa klient rozhoduje nad Vašou správou, keby ste mohli do jeho myšlienkových pochodov vstúpiť, zodpovedať mu nejakú nejasn
![Ako by mal pocítiť slovenský turista pôsobenie oblastných a krajských organizácií cestovného ruchu v našej krajine?](https://images.hauzi.com/700/4w/kwumu14w.jpg)
Vznik oblastných a krajských organizácií cestovného ruchu (OOCR, KOCR), ktoré majú garantovaný príjem zo štátneho rozpočtu na marketingové činnosti bo
![Prečo sú hodnotenia dôležité?](https://images.hauzi.com/700/3p/kwumwm3p.jpg)
Táto téma je dlhodobo a pravidelne riešená. Preto som sa rozhodol ako zakladateľ portálu www.UbytovanieNaSlovensku.eu napísať tento článok.
![Ubytovatelia a registračné pokladnice](https://images.hauzi.com/700/4t/kwumb94t.jpg)
V týchto dňoch zrejme viacerí ubytovatelia na Slovensku riešia rovnakú otázku a to akým
spôsobom sa ich dotkne najnovšia novela zákona o používaní ele
![Školenia ubyvateľov Liptov, Orava a Vysoké Tatry](https://images.hauzi.com/700/y9/kwumlky9.jpg)
Dňa 2. až 4.4.2014 sme zorganizovali stretnutie ubytovateľov na Orave vo Vitanovej, na Liptove v Liptovskom Jáne a vo Vysokých Tatrách v Štôli. Na týc
![Prvé stretnutie ubytovateľov](https://images.hauzi.com/700/iy/kwumwoiy.jpg)
Dňa 27.2.2014 sa uskutočnilo prvé stretnutie ubytovateľov na Slovensku. Usporiadateľom bol portál www.UbytovanieNaSlovensku.eu. Stretnutie prebehlo v
![5. pravidlo úspechu ubytovateľa](https://images.hauzi.com/700/5l/kwumhy5l.jpg)
V tejto kapitole si ukážeme jednoduchý trik ako získanú rezerváciu alebo dopyt premeniť na reálnych hostí a získať omnoho viacej hostí.
Malý trik, kt
![4. pravidlo úspechu ubytovateľa](https://images.hauzi.com/700/s7/kwuml8s7.jpg)
Určite poznáte ten pocit, keď idete do obchodu a poviete si, že kúpite len jednu alebo 2 veci (napríklad chlieb a vajcia) a zrazu pri pokladni stojíte
![3. pravidlo úspechu ubytovateľa](https://images.hauzi.com/700/61/kwumye61.jpg)
Keď stojíme v supermarkete a dívame sa na tovar, podobne ako Vaši hostia, najprv pozrieme na obal tovaru, potom na cenu a pokiaľ sme s oboma spokojní
![2. pravidlo úspechu ubytovateľa](https://images.hauzi.com/700/95/kwuml595.jpg)
Ak by ste si mohli vybrať medzi dvoma porovnateľnými službami, z toho cena jednej služby by bola jasná, zrozumiteľná a cena druhej služby by si vyžado
![1. pravidlo úspechu ubytovateľa](https://images.hauzi.com/700/9j/kwumf59j.jpg)
Úvodná fotka je niečo, ako obal knihy. Obsah knihy môže mať aj cenu zlata pokiaľ obal neupúta, zákazník sa o kvalitnom obsahu nikdy nedozvie. Naopak,