Pre ubytovateľov
Čo vlastne rekreačné poukazy predstavujú a čo znamená ich zavedenie do praxe pre ubytovateľov? Spájajú sa s nimi nejaké povinnosti? Ako by mali ubytov
Čoraz častejšie dostávame od Vás odozvu, že máte e - maily (rezervácie, dopyty, faktúry a iné správy) z nášho portálu v Gmaile pod priečinkom Spam ale
Prinášame Vám jednoduchý návod na to, ako si ľahko a rýchlo stiahnete aplikáciu admina stránky UbytovanieNaSlovensku.eu do telefónu. Majte kalendár ob
Väčšina ľudí odpovedá, že ten čo zaplatí. S tým sa samozrejme nedá nesúhlasiť. Na druhej strane určite ste zažili aj takých klientov, ktorým by ste sa
V tomto článku si v krátkosti povieme: Ako premeniť nezáujem klienta na záujem. Ako pracovať s databázou klientov a pomocou nej získať ešte viac pobyt
Určite ste si všimli, že našu reklamnú plachtu nájdete na kúpaliskách, lyžiarskych strediskách a TOP atrakciách na Slovensku. Touto formou sa snažíme
V tomto článku Vám prinášame postup, ako sa prihlásiť k editácii Vášho objektu na stránke www.UbytovanieNaSlovensku.eu a oboznámime Vás so všetkými mo
Myslíte si, že vo chvíli keď sa klient rozhoduje nad Vašou správou, keby ste mohli do jeho myšlienkových pochodov vstúpiť, zodpovedať mu nejakú nejasn
Vznik oblastných a krajských organizácií cestovného ruchu (OOCR, KOCR), ktoré majú garantovaný príjem zo štátneho rozpočtu na marketingové činnosti bo
Táto téma je dlhodobo a pravidelne riešená. Preto som sa rozhodol ako zakladateľ portálu www.UbytovanieNaSlovensku.eu napísať tento článok.
V týchto dňoch zrejme viacerí ubytovatelia na Slovensku riešia rovnakú otázku a to akým
spôsobom sa ich dotkne najnovšia novela zákona o používaní ele
Dňa 2. až 4.4.2014 sme zorganizovali stretnutie ubytovateľov na Orave vo Vitanovej, na Liptove v Liptovskom Jáne a vo Vysokých Tatrách v Štôli. Na týc
Dňa 27.2.2014 sa uskutočnilo prvé stretnutie ubytovateľov na Slovensku. Usporiadateľom bol portál www.UbytovanieNaSlovensku.eu. Stretnutie prebehlo v
V tejto kapitole si ukážeme jednoduchý trik ako získanú rezerváciu alebo dopyt premeniť na reálnych hostí a získať omnoho viacej hostí.
Malý trik, kt
Určite poznáte ten pocit, keď idete do obchodu a poviete si, že kúpite len jednu alebo 2 veci (napríklad chlieb a vajcia) a zrazu pri pokladni stojíte
Keď stojíme v supermarkete a dívame sa na tovar, podobne ako Vaši hostia, najprv pozrieme na obal tovaru, potom na cenu a pokiaľ sme s oboma spokojní
Ak by ste si mohli vybrať medzi dvoma porovnateľnými službami, z toho cena jednej služby by bola jasná, zrozumiteľná a cena druhej služby by si vyžado
Úvodná fotka je niečo, ako obal knihy. Obsah knihy môže mať aj cenu zlata pokiaľ obal neupúta, zákazník sa o kvalitnom obsahu nikdy nedozvie. Naopak,